Sayfalar

21 Mayıs 2010 Cuma

uzun zamandır uğramaya vaktim olmadı sayfama nişanlar sınavlar derken
bana minik bir hediye geldi rabbimden inşallah onun şekerlerinide yayınlarım
yaptıkça..biberonlar bebek şekeri satılan bir yerden aldım

11 Şubat 2010 Perşembe

şişlik

alüminyum folya rulası ile kirpi ipten yaptım

sepet

aslıda bu sepetten 3 adet yapmıştım en güzeli (süsledim harika oldu)izmire gönderdim diğerini görümcemlere verdim resimleri ileride çekebilirsem yayınlarım sepete gelince yoğurt kovası ve 1,5 kirpi ip yetiyor

bez bebek

sanırım 2006'da yapmıştım çocuklar genellikle seviyor

14 Aralık 2009 Pazartesi

motifli yelek

başlarken niyetim hırkaydı ama geçen yıl başladım ve her elime alışımda gözlerim ağrıdığı için bir türlü bitiremediğim yelek ipin markası eskiymiş ve devamı yokmuş bulamadım bende beyazla devam ettim daha güzel oldu
Posted by Picasa
aslında niyetim bayrama yetiştirmekti ama hastaydım yapamadım ama çook sevindi
Posted by Picasa

motif yelek

Posted by Picasa
aşı yapılırken çok ağladı ama sonrası maaşallah çok şendi
Posted by Picasa
resim pek net değil bir ödül olarak aldığım bebeği çok sevdi bu bakışları resimlemek istedim
Posted by Picasa

aşı günü

geçen cuma grip aşısı olduk bugün 10 günümüz resmi 10gün gecikme ile yayınlıyorum
Posted by Picasa

7 Ekim 2009 Çarşamba

benim bebişi 23 nisanda kelebek yapmıştım eeee bide değnek isterim diye tutturdu bizde beraber bu küçük değneği yaptık
Posted by Picasa