Sayfalar

20 Temmuz 2009 Pazartesi

ABİYE PATİK

BU ŞEKERLERİ BENİM KÜÇÜK KARDEŞİM ÖRMÜŞ GECE RESMİNİ ÇEKERKEN BENİM MİNİK KUŞUM YANIMIZA GELDİ KARDEŞİM BU PATİKLER SENİN DEYİNCE
HEMEN AYAĞINA DENEDİ
NASILDA YAKIŞTI BEBEĞİME PATİKLERİ
PATİKLE UYUMUŞ BEBİŞİM HEMEN FOTOLAYIP YATAĞINA YATIRDIM SABAH RESİMLERİ GÖRÜNCE GÜLÜYOR SÜREKLİ ELİNDE TAŞIYOR BENİM TATLIM
bu aralar fazla ziyaret edemiyorum sitemi malum yaz mifasiri çok oluyor gezmelere gidiyoruz en güzeli bayan bayana sabaha kadar oturmak çok seviyorum zaten boş durmuyorum birşeyler örmeye çalışıyorum

2 yorum:

asosh dedi ki...

canım ben bu patiklerin yapılışını öğrenebilir miyim? çok şık olmuşlar kendime günlerde giymek için örmek istiyorum. varsa tarifi bana iletebilir misin rica etsem?

Unknown dedi ki...

yaptığınız patikler çok güzel olmuş ellerinize sağlık açıklamasını yayınlarmısınız