Sayfalar

1 Eylül 2009 Salı

amigurumi ve yastık

sabah telefon çaldı öğlen sünnetimiz var buyurun diye babamdı arayan şaşırdım neden daha önce haber vermediniz diye sordum annem 3 çocuğu var ezilmesin demiş neyse elimde pembe saten vardı kurdela felan kullandım ortaya bu çıktı 5 dakida yaptığım sünnet yastığı büyük kızımın bebeği eskiyen bebeğinin elini taktım

28 Ağustos 2009 Cuma

ödülümm

SEVGİLİ ARKADAŞIM ASOSH BENİ ÖDÜLLENDİRMİŞ TEŞEKKÜR EDERİM BENİM UFAKLIKLARDAN PARÇA PARÇA YAZABİLDİM AMA SONUNDA BİTİRDİM
bugün sayfamı açtığımda sevgili arkadaşım http://asosh1.blogspot.comun/ bana ödül verdiğini gördüm ve çok mutlu oldum çook teşekkür ederim canım...
Ödülün Kuralları 1*ödüllendirene teşekkür edin.
2*Sizi ödüllendirenin linkini yayınlayın.
3*Ödülün logosunu yayınlayın.
4*7 yaratıcı arkadaşınızı ödüllendirin.
5*7 blogun linkini yayınlayın.
6*Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7*Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

http://fatma48-hazanyagmuru4.blogspot.com/ http://harosa2.blogspot.com/ http://orguoyuncaklar.blogspot.com/
KENDİ YAPTIKLARIMIZ BİZE İLGİNÇ GELİRMİ Kİ..........
1*insanları kırmayı ve kırılmayı sevmem(hassasımdır)kim severki...
2*örgü örmeyi çok severim ve nerde bir yüncü görsem içeri dalarım(bu yüzden eşim yüncüden geçerken otarafa bakma der)
3*kızlarımla çocuklar gibi oynarım(bu benim hoşuma gidiyor)
4*8yıldır örgü örmeme rağmen kendime 1 hırkayı zor bitirdim önceliğim hep kızlarım
5*ailemle gezmeyi çok severim evde olsamda komşularım evde yokum zanneder(bu yüzden çok misafirim kapıya vurmadan gitmiştir..komşular evde yokk diyorlarmış)tek hiç bir yere gitmem
6*kızlarımı aslaa yalnız dışarı bırakmam her zaman yanlarındayımm(okulda bile eşimi her tenefüs ararım ne yapıyorlar diye)
7*babamı küçük yaşımda göremediğim için şimdi istediğim zaman görsemde o özlem hep içimdedir
BU ÖDÜL İÇİN TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM CANIMM

izmirden manzaralar

benim şirineler tütün tarlasında

29 Temmuz 2009 Çarşamba

resimlerin büyük boyu için resmin üzerine tıklayın

günübirlik samsun gezisi

ladik gölü güneşin doğuşu Bandırma Vapuru'nun bir maketi ve önünde en başta Atatürk olmak üzere yolcularının heykelleri yerleştirilerek o an canlandırılmış. resimlerin çoğunda biz olduğumuz için sadece tek resim ekliyorum
yabancılar çarşısını gezdik
sevgi gölü çok güzeldi köprü başında aşağıyı izleyen bir heykel var
benim kızlar çok sevdiler
bol bol fotoğraf çektik
veeeee hayvanat bahçesine geçtik
deve kuşu hakikaten çok güzel kirpikleri var
sahile geçtik
planda sadece ayaklarımız suya girecekti
ama benim şirineler tamamen ıslandılar
çok hoşlandılar
benim ufaklık ki çok titizdir hiç bir yerini ıslatmadı
ama yinede ablalarımız değişti diye üzerini değiştirdik bol bol kumlarla oynadılar
bu günde böyle bitti

28 Temmuz 2009 Salı

amigurumi uğur böceği

yavaş yavaş örmeye başladım en azından gözlerimi ağrıtmadan uğur böceğimizde bitti sırada ablamızın bebeği var
böceğimizi çok sevdik

20 Temmuz 2009 Pazartesi

kartlar

ve yıkıyoruz
kartlardan şekil yapıyoruz

borabay gölü

BORABAY GÖLÜNDEN çok harikaydı gölün çevresindeki patika yolda yürüyüş yaptık misafirimiz olmasaydı belkide kamp bile kurardık o kadar sevdik

ABİYE PATİK

BU ŞEKERLERİ BENİM KÜÇÜK KARDEŞİM ÖRMÜŞ GECE RESMİNİ ÇEKERKEN BENİM MİNİK KUŞUM YANIMIZA GELDİ KARDEŞİM BU PATİKLER SENİN DEYİNCE
HEMEN AYAĞINA DENEDİ
NASILDA YAKIŞTI BEBEĞİME PATİKLERİ
PATİKLE UYUMUŞ BEBİŞİM HEMEN FOTOLAYIP YATAĞINA YATIRDIM SABAH RESİMLERİ GÖRÜNCE GÜLÜYOR SÜREKLİ ELİNDE TAŞIYOR BENİM TATLIM
bu aralar fazla ziyaret edemiyorum sitemi malum yaz mifasiri çok oluyor gezmelere gidiyoruz en güzeli bayan bayana sabaha kadar oturmak çok seviyorum zaten boş durmuyorum birşeyler örmeye çalışıyorum