Sayfalar

29 Temmuz 2009 Çarşamba

resimlerin büyük boyu için resmin üzerine tıklayın

günübirlik samsun gezisi

ladik gölü güneşin doğuşu Bandırma Vapuru'nun bir maketi ve önünde en başta Atatürk olmak üzere yolcularının heykelleri yerleştirilerek o an canlandırılmış. resimlerin çoğunda biz olduğumuz için sadece tek resim ekliyorum
yabancılar çarşısını gezdik
sevgi gölü çok güzeldi köprü başında aşağıyı izleyen bir heykel var
benim kızlar çok sevdiler
bol bol fotoğraf çektik
veeeee hayvanat bahçesine geçtik
deve kuşu hakikaten çok güzel kirpikleri var
sahile geçtik
planda sadece ayaklarımız suya girecekti
ama benim şirineler tamamen ıslandılar
çok hoşlandılar
benim ufaklık ki çok titizdir hiç bir yerini ıslatmadı
ama yinede ablalarımız değişti diye üzerini değiştirdik bol bol kumlarla oynadılar
bu günde böyle bitti

28 Temmuz 2009 Salı

amigurumi uğur böceği

yavaş yavaş örmeye başladım en azından gözlerimi ağrıtmadan uğur böceğimizde bitti sırada ablamızın bebeği var
böceğimizi çok sevdik

20 Temmuz 2009 Pazartesi

kartlar

ve yıkıyoruz
kartlardan şekil yapıyoruz

borabay gölü

BORABAY GÖLÜNDEN çok harikaydı gölün çevresindeki patika yolda yürüyüş yaptık misafirimiz olmasaydı belkide kamp bile kurardık o kadar sevdik

ABİYE PATİK

BU ŞEKERLERİ BENİM KÜÇÜK KARDEŞİM ÖRMÜŞ GECE RESMİNİ ÇEKERKEN BENİM MİNİK KUŞUM YANIMIZA GELDİ KARDEŞİM BU PATİKLER SENİN DEYİNCE
HEMEN AYAĞINA DENEDİ
NASILDA YAKIŞTI BEBEĞİME PATİKLERİ
PATİKLE UYUMUŞ BEBİŞİM HEMEN FOTOLAYIP YATAĞINA YATIRDIM SABAH RESİMLERİ GÖRÜNCE GÜLÜYOR SÜREKLİ ELİNDE TAŞIYOR BENİM TATLIM
bu aralar fazla ziyaret edemiyorum sitemi malum yaz mifasiri çok oluyor gezmelere gidiyoruz en güzeli bayan bayana sabaha kadar oturmak çok seviyorum zaten boş durmuyorum birşeyler örmeye çalışıyorum

17 Haziran 2009 Çarşamba

karnemizi aldık

amigurumi bebek

kızlarıma ördüğüm bebekler sırada üç tane daha var
aslında hep istediğim ama elimdeki örgülerden fırsat
bulamadığım bu bebekler sevgili orguoyuncaklar bloğunda
gezerken gören benim kızlar anne bizde istiyoruz demesiyle
başladı artık ipleri değerlendirmek için büyük fırsat deyip
başladım bunu bitirdim ama gözlerim çok ağrıyor ikinci yarım
kaldı benim ufaklık anne bunun kolu neden yok diye sürekli
sormaya başlayınca onuda bitirdim yakında ekliyeceğim bebegin
yapılışını sevgilihttp://orguoyuncaklar.blogspot.com/ arkadaşımız
çok güzel anlatmış zaten site bu konu üzerine harikalar yaratıyor