Sayfalar

14 Aralık 2009 Pazartesi

motifli yelek

başlarken niyetim hırkaydı ama geçen yıl başladım ve her elime alışımda gözlerim ağrıdığı için bir türlü bitiremediğim yelek ipin markası eskiymiş ve devamı yokmuş bulamadım bende beyazla devam ettim daha güzel oldu
Posted by Picasa
aslında niyetim bayrama yetiştirmekti ama hastaydım yapamadım ama çook sevindi
Posted by Picasa

motif yelek

Posted by Picasa
aşı yapılırken çok ağladı ama sonrası maaşallah çok şendi
Posted by Picasa
resim pek net değil bir ödül olarak aldığım bebeği çok sevdi bu bakışları resimlemek istedim
Posted by Picasa

aşı günü

geçen cuma grip aşısı olduk bugün 10 günümüz resmi 10gün gecikme ile yayınlıyorum
Posted by Picasa

1 Eylül 2009 Salı

amigurumi ve yastık

sabah telefon çaldı öğlen sünnetimiz var buyurun diye babamdı arayan şaşırdım neden daha önce haber vermediniz diye sordum annem 3 çocuğu var ezilmesin demiş neyse elimde pembe saten vardı kurdela felan kullandım ortaya bu çıktı 5 dakida yaptığım sünnet yastığı büyük kızımın bebeği eskiyen bebeğinin elini taktım